Известие

Collapse
No announcement yet.

Премахване на маркучите за картерните газове

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #91
    Първоначално публикувано от Alex_26 Покажи съобщение
    При скапани сегменти, гумички, ... наистина изчезва
    И при нови и маркови също,за съжаление.
    alfa romeo 145 1.3 boxer K&N replacement MOMO GT2 WHEELS OMP Lowering Springs kit now on GPL rest in peace
    alfa romeo 147 2.0 ts DISTINCTIVE MY07 powered by Landi Renzo GPL

    Comment


    • #92
      Първоначално публикувано от marian2784 Покажи съобщение
      И при нови и маркови също,за съжаление.
      Не съм съгласен. Правих ремонт с маркови, не рикамби. Двигателят стана перфектен

      Comment


      • #93
        Аз внимателно я прегледах тая тема, обаче в крайна сметка на разбрах, кой от двата изхода трябва да се запуши и кой да се остави в отворен?
        Или те са свързани и няма значение?
        156 2.0TS

        Comment


        • #94
          Първоначално публикувано от dhtj Покажи съобщение
          Аз внимателно я прегледах тая тема, обаче в крайна сметка на разбрах, кой от двата изхода трябва да се запуши и кой да се остави в отворен?
          Или те са свързани и няма значение?
          Слагаш по един маркуч и на двата изхода и запушваш отворите към смукателния колектор.Двата изхода са свързани,но през два отвора вентилацията е по-добра.Аз съм го направил така.Сменям маслото на 20 хиляди км. и до сега не ми се е налагало да доливам,защото нивото не пада с повече от 3 мм.
          Единствената причина да я направя тази простотия е за да си спестя почистването на дроселовата клапа.Не че се замърсява кой знае колко,но поне веднъж годишно трябва да се чисти.
          Alfa Romeo156 1.8T.Spark SportPacket
          Ducati ST2

          Comment

          Working...
          X